18-02

24-03
Intrede vaandrig J. Verboom bij junioren

08-04
Wedstrijd in Heemstede, georganiseerd door Anthony Fokkergroep, ondanks slecht weer op 2e plaats geëindigd.

22-04
Groot kampvuur in de Waalsdorpervlakte olv Schipper v.d. Burg samen met zeeverkenners van het district.

23-04
St. Joris viering

02-05
Uitvoering in de Kleine Ridderzaal olv AVL Laurey

12/15-05
Nat. LV wedstrijden in Beukenbosch Hilversum. VWP werd als 1e geplaatst.

09-06
Installatie van plaatselijke commissie met Burgemeester als voorzitter. Per parachute werd uit een Piper (gevlogen door een VWP’er) een boodschap voor de vrouw van Burgemeester geworpen. VWP maakte indruk.

16-06
Inspectie door District Commissaris Den Haag van luchtvaartkim en vliegen op Waalsdorpervlakte

30-06Bemanningskampen op Overvoorde en Duinrell

20/30-7
Zomerkamp, trektocht per fiets via Nispen (Noord-Brabant) naar België (Antwerpen, Brussel en Waterloo)

Aug.
Jamboree in Oostenrijk, deelgenomen door Hans Nederveen en Jan Geertsema

Aug.
Kampen op Vliegbases voor enthousiaste jongens, deelname door VWP aan kamp op Gilze en Rijen en Woensdrecht, ze hebben gevlogen in Beechcraft en Fokker S11

30-09
Traditionele seizoensluiting met wedstrijd. Resultaten vielen tegen. Aan vooravond gebruikelijke reünie in restaurant Ypenburg

27-10
Grote avondoefening georganiseerd door schipper vd Burg.

24-11
Op gepaste wijze wordt 6-jarig bestaan gevierd in cockpit II met leden en ouders. Groepsfoto’s zijn gemaakt.

24-11
Ledenstand: 28 welpen met wachtlijst; 14 junior verkenners; 20 seniorverkenners; 12 voortrekkers; leiding 6 man en 1 dame; troephuizen: Cockpit I en Cockpit II